آرمانشهر قرآنی

جامعه آرمانی قرآن کریم

آرمانشهر قرآنی

جامعه آرمانی قرآن کریم

سلام خوش آمدید
پیشنهاد تولید ۲۰۰ میلیون ماسک کرونا

پیشنهاد تولید ۲۰۰ میلیون ماسک کرونا

سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۸، ۰۱:۱۲ ق.ظ

 

وزیر صمت در خصوص پیشنهاد عجیب تهیه ۲۰۰ میلیون ماسک توسط برخی واسطه‌ها به وزیر بهداشت و درمان، تصریح کرد: 

 

 در خصوص پیشنهاد عجیب تهیه ۲۰۰ میلیون ماسک توسط برخی واسطه‌ها به وزیر بهداشت و درمان، تصریح کرد: در این مورد ضرورت دارد قوه قضاییه و دادستانی کل که تاکنون همراهی خوبی در موارد مشابه داشته اند، ورود کنند و البته وزارت صمت نیز آمادگی دارد با تمام توان با این سودجویان برخورد کند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: فرآیند توزیع اقلام بهداشتی مورد نظر، نیازمند اصلاح جدی است و حتما باید به مردم عزیز اطلاع رسانی شود تا برای تهیه ملزومات بهداشتی مورد نیاز خود به مراکز بهداشت و درمان و دانشگاه‌های علوم پزشکی مراجعه کنند.

رحمانی گفت: وزارت صمت به عنوان همکار وزارت بهداشت، هر نوع همراهی در این خصوص را وظیفه خود می‌داند و البته انتظار می‌رود در مورد گروه‌های مردمی اولویت دار برای تقاضا و بهره مندی از ماسک، آگاهی سازی کافی نیز انجام شود.

وی افزود: بخش تولید کشور علیرغم محدودیت‌های موجود، برای ادای دین در این شرایط، تمام توان خود را به کار بسته است و در مواردی شاهد آن هستیم که کارگران واحدهای ما در اقدامی کاملا قابل ستایش، بیش از ۲ هفته است که به طور مستمر در محل واحد تولیدی خود حاضر و در حال فعالیت هستند.

منبع: میزان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرمانشهر قرآنی

آرمانشهر قرآنی
یک شهر رؤیایی نیست
بلکه تحقق آرمان است.
تحقق هدفی والاست؛
و بشر،
هنگامی که به وحی نیازمند شد و به قرآن نیازمند شد،
آرمان خود را در «قرآن» جستجو می کند.

پیام های کوتاه