آرمانشهر قرآنی

جامعه آرمانی قرآن کریم

آرمانشهر قرآنی

جامعه آرمانی قرآن کریم

سلام خوش آمدید
چالش مومو\۳

چالش مومو\۳

پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۹، ۰۴:۲۵ ق.ظ

سوالی که ممکن است برای برخی از کاربران پیش آمده باشد

این است که ایجاد ارتباط با یک شماره ناشناس و احیانا دریافت چند تصویر و پیام، که به آن ها می توان اهمیتی نداد، چه خطراتی می تواند داشته باشد؟ برای پاسخ به این سوال می توانیم گزینه های زیر را عنوان کنیم.

امکان سرقت اطلاعات کاربران

ایجاد مزاحمت های تلفنی در اثر ذخیره شماره تلفن شما در پروفایل مومو

دریافت وقت و بی وقت پیام های خشونت آمیز و تصاویر وحشتناک

ترغیب نوجوانان به انجام عمل خودکشی و تهدید آنان

امکان اخاذی و باج خواهی از افراد

تاکنون تنها یک خودکشی منتسب به بازی مومو اعلام شده است که مربوط به دختری ۱۲ ساله بوده که از تمامی مراحل خودکشی خود، فیلم تهیه کرده است.

از آنجا که این چالش در واتس اپ انتشار می یابد و ذخیره هر شماره ای در واتس اپ، منجر به ذخیره شماره شما نیز در واتس اپ طرف مقابل می شود، بنابراین با اولین پیامی که به مومو ارسال کنید، در واقع شماره خود را به او داده اید و او می تواند از طریق همین شماره اقدام به ایجاد مزاحمت برای شما نماید.

حتی پس از دیلیت اکانت واتس اپ و ایجاد یک حساب جدید، چون از همان شماره استفاده کرده اید، مومو بار دیگر شما را خواهد یافت و می تواند ارسال پیام های تهدید آمیز خود را از سر بگیرد.

همچنین گزارشاتی از تماس مومو با افراد نیز دریافت شده است که حتی با وجود پاک کردن واتس اپ، از طریق شماره تلفن با آن ها تماس برقرار کرده و تهدید های خود را آغاز می کند.

اگر درگیر چالش مومو شده اید، بهترین راهکار پاک کردن حساب واتس اپ و استفاده از یک شماره جدید می باشد تا از شر پیام ها و تصاویر وحشتناک این پروفایل خطرناک، رهایی یابید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرمانشهر قرآنی

آرمانشهر قرآنی
یک شهر رؤیایی نیست
بلکه تحقق آرمان است.
تحقق هدفی والاست؛
و بشر،
هنگامی که به وحی نیازمند شد و به قرآن نیازمند شد،
آرمان خود را در «قرآن» جستجو می کند.

پیام های کوتاه