آرمانشهر قرآنی

جامعه آرمانی قرآن کریم

آرمانشهر قرآنی

جامعه آرمانی قرآن کریم

سلام خوش آمدید
شهید  آیت‌الله شیخ نمر باقرالنمر/ سخنرانی سلطان علی نایبی

 

مراسم بزرگداشت عالم مجاهد شهید مظلوم آیت‌الله شیخ نمر باقرالنمر 15 دیماه 94 بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، با حضور جمعی از مسئولین و مردم شریف شهر بهرمان در محل امامزاده سیدابراهیم بهرمان برگزار شد.

 در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی نایبی امام جماعت بقعه متبرکه امامزاده با بیان عمق قساوت و بیرحمی آل‌سعود در به شهادت رساندن شیخ نمر، ایراد به سخنانی در مورد شخصیت و شجاعت شیخ نمر نمود. وی با توجه به این مسأله که شیخ نمر همیشه بر احقاق حقوق شیعیان عربستان به شیوه مسالمت آمیز تأکید داشت، گفت: به فرموده بزرگان شیخ نمر باقرالنمر مخالف استفاده از سلاح و درگیری مسلحانه با رژیم آل‌سعود بود و تنها شیوه آگاهی و اطلاع‌رسانی کلامی را مجاز می‌دانست. در پایان مراسم ندای با صلابت و دشمن شکن مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود سر داده شد و پیام مقام معظم رهبری به مناسبت شهادت شیخ نمر توسط مداح اهلبیت کربلایی علی نقوی قرائت گردید.

 

 

 

منبع:

http://awqafkhabar.rozblog.com/post/22

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرمانشهر قرآنی

آرمانشهر قرآنی
یک شهر رؤیایی نیست
بلکه تحقق آرمان است.
تحقق هدفی والاست؛
و بشر،
هنگامی که به وحی نیازمند شد و به قرآن نیازمند شد،
آرمان خود را در «قرآن» جستجو می کند.

پیام های کوتاه